top of page

Ostatnio dodane:

FOLLOW ME:

  • YouTube Social  Icon

5 najważniejszych pytań odnośnie filmu. Oto co zyskasz...


Nawet magicznej złotej rybce trzeba powiedzieć czego się chce, żeby spełniły się Twoje życzenia.

W przypadku filmu nie potrzebujesz złotej rybki tylko 5 pytań.

Ułatwisz sobie podjęcie właściwej decyzji a ja przygotuję Ci lepszą ofertę.

Razem zaoszczędzimy czas.

Szybciej ustalimy konkrety.

Z moich doświadczeń wynika że często...

Dzwonisz do mnie gdy jestem na spotkaniu....

Ja oddzwaniam do Ciebie gdy ty robisz coś ważnego...

W końcu dodzwoniliśmy się, ale ja jadę samochodem i gubię zasięg a Ty jesteś na hałaśliwej ulicy.

W takich sytuacjach niepotrzebnie tracimy czas, nerwy a nasze ustalenia narażone są na błędy.

STOP!!! TO SIĘ NIE WYDARZY JEŚLI…

Wypełnisz w kilka chwil formularz, napisz w uwagach kiedy najlepiej do Ciebie zadzwonić.

Ja czytam uważnie uważnie twoje oczekiwania, zastanawiam się jak najlepiej je zrealizować, przygotuję dla Ciebie pomysły i wstępną wycenę. Zadzwonię do Ciebie, odpowiem na Twoje pytania, ustalimy szczegóły. Po rozmowie wyślę do Ciebie maila z podsumowaniem naszych ustaleń i finalnym kosztorysem. Możesz wtedy zrezygnować z czegoś lub dołożyć opcję i będziesz wiedzieć ile to wszystko kosztuje. Zanim powstanie film, czarno na białym masz wszystko opisane.

Podejmujesz decyzję i masz gwarancję że otrzymasz Twój Bezcenny Film.

Jak działa gwarancja? SPRAWDŹ TO!

bottom of page